ÚVOD   |   AKTUALITY   |   GALERIE   |   TĚLOCVIČNA   |   KONTAKTY

Znovuotevření ZŠ od 25. 5. 2020 – upřesňující informace

Vážení rodiče,

v souladu s vládním usnesením č. 491 ze dne 30. dubna 2020 o tom, že od 25. května 2020 bude možná osobní přítomnost žáků 1. – 5. ročníku jsem rozhodla, že naše škola umožní účast žáků v prezenční výuce na základě rozhodnutí jejich zákonných zástupců při dodržení stanovených provozních a hygienických podmínek.

K dané problematice se  vyjádřilo 100 % respondentů (zákonných zástupců). Z dat jsme zpracovali předběžný rozsah výuky a odpoledních aktivit, které je škola při dodržení požadovaných hygienických podmínek schopna realizovat. Vše se odvíjí od počtu přihlášených dětí a počtu nutně vytvořených skupin.

Třídní učitelé 19. 5. 2020 informovali zákonné zástupce prostřednictvím emailu o přiřazení žáků k dané skupině a základních provozních záležitostech (čas a označení vstupu do školy, předpokládaný odchod na oběd, vyplnění a předání čestného prohlášení a „návratky“ o předpokládaném odchodu dětí ze školy).

Hlavní cíle:

  • Provoz ZŠ v omezeném režimu zajištěn od 7:30 do 16:00 hodin.
  • Škola vymezí prostory, ve kterých se žáci mohou pohybovat.
  • Vytvoření vzdělávacích skupin ve dvou časových blocích (8:00 – 13:00 včetně obědů přihlášených strávníků, 8:00 – 16:00 včetně obědů přihlášených strávníků).
  • Strávníkům ZŠ, kterým zákonní zástupci prostřednictvím dotazníku přihlásili obědy od 25. 5. 2020, budou mimořádně automaticky zajištěny. Omlouvat stravu je možné každý den do 8:00 hodiny ranní. Obědy nelze vyzvedávat z hygienických důvodů do jídlonosičů.
  • Při osobním vyzvedávání dítěte ze školy doprovázející osoba zazvoní u hlavního vstupu (označen A), vyčká příchodu dohlížejícího zaměstnance, který zajistí doprovod dítěte z dané skupiny k východu školy. V odpoledních hodinách při dodržení hygienických norem mohou žáci vycházet ze školy hlavním vchodem.

Povinnosti zákonného zástupce žáka a další sdělení:

  • Vstup do budovy školy bude umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
  • Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na odložení roušky, svačinu, pití. Učebnice, sešity a pomůcky budou upřesňovány vyučujícími průběžně podle potřeb.
  • 25. 5. 2020 předá žák přiřazenému učiteli čestné prohlášení o bezinfekčnosti a návratku s informacemi o způsobu odchodu dítěte ze školy.
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.
  • Žákům, kteří se nadále budou vzdělávat na dálku, bude zasílána příprava v odpoledních hodinách denně od pondělí do pátku s účinností od 25. 5. 2020.

V případě upřesňujících dotazů lze prostřednictvím emailu kontaktovat třídní učitelku nebo telefonovat ředitelce školy (774 960 400).

Mgr. Jitka Pajlíková

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.